2020. december 21., hétfő

Advent 4. vasárnapja

 Advent 4. vasárnapja                                          2020. december 20.

 

Karácsonyi miserend:

         December 24-én

½ 7 rorate

16-kor Betlehemi áhítat a templomban

24.00 éjféli Szentmise

Urnatemető 24-én 6-8-ig és 15-17-ig lesz nyitva

(Többi napokon a Szentmisék alatt lesz nyitva)

         December 25-én pénteken vasárnapi miserend lesz

                            (½8, 9, ½ 11 és este 6-kor)

         December 26-án szombaton 9, ½ 11 és este 6-kor lesz Szentmise

         December 27-én vasárnap, vasárnapi miserendet tartunk.

         December 31-én év végi hálaadás 18 órakor lesz.

         Január 1-én vasárnapi  miserendet tartunk

         Január 6-án szerdán vízkereszt napján 7-kor és este 6-kor lesz mise

 

Hálásan köszönjük a templomtakarításban kapott segítséget!

 

 

Köszönjük a szegényeknek és a templom díszítésére felajánlott adományokat.

2021-es évre lehet szentmisét előjegyezni a sekrestyében.

 

Pénteken szentségimádási lehetőség 16-19.30-ig lesz.

 

A héten Kaníziusz Szent Péter, Kety Szent János, Ádám, Éva és a mi Urunk születésének az ünnepe lesz. Isten éltessen mindenkit, aki a héten ünnepli születés vagy névnapját.

.

 

Aki jön a templomba, kérem

- Hordja az orrot, szájat eltakaró védőmaszkot

- Tartsa a másfél méter távolságot. Ebben segítenek a templomban kihelyezett matricák

- Templomba érkezéskor, és áldozáskor is használja a kézfertőtlenítőt.

- Csak egészségesen menjünk közösségbe.

 

A püspöki kar felmentést ad azoknak, akiknek a szentmisén való részvétel veszélyt hordoz magába. (beteget ápolnak, krónikus betegséggel rendelkeznek, hatósági karanténban vannak, idős vagy veszélyeztetett személlyel laknak együtt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Jó Pásztor vasárnapja

  Húsvét 4. vasárnapja                                        2024. április 21. Ma este felnőtt megtérő hittan, Hétfőn ifjú házas hittan ...