2021. december 22., szerda

Advent 4. vasárnapja

 Advent 4. vasárnapja                            2021. december 19.

 

Köszönjük, hogy a járványügyi előírásokat mindenki lelkiismeretesen betartja a templomban.

-        Kézfogás mellőzése

-        Maszk használata

-        Kézbe áldozás

Imádkozzunk, hogy a beoltottak számának növekedésével a járvány veszélye végre elmúljon hazánkban.

 

Áldott Karácsonyt kívánok mindenkinek!

Pénteken 16 órától pásztorjáték lesz a templomban. (szentségimádás elmarad).

 

Ünnepi miserend:

24-én reggel 6.30-kor és éjfélkor

25-én ½ 8, 9, ½ 11 és 18-kor

26-án ½ 8, 9, ½ 11 és 18-kor lesznek a szentmisék.

 

December 31-én pénteken 16-20 óráig szentségimádási lehetőség

Pénteken az év utolsó napján év végi hálaadást tartunk.

Január 1-én Szűz Mária Istenanyaságának ünnepe, ez a béke világnapjaJanuár 1-én vasárnapi miserend lesz. Kötelező ünnep

Január 1-én rózsafűzér titokcsere lesz.

 

A héten Jézus születését, jövő héten aprószentek, Szent Szilveszter pápát, Mária Istenanyaságát ünnepli az Egyház. Isten éltessen mindenkit, aki a héten ünnepli születés vagy névnapját. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A Jó Pásztor vasárnapja

  Húsvét 4. vasárnapja                                        2024. április 21. Ma este felnőtt megtérő hittan, Hétfőn ifjú házas hittan ...